6. jul 2020

Nyheter fra Tom Ford – kolleksjonen med løsninger til alle

I dag finnes det utallige brillekolleksjoner med løsninger som skal bedre synsopplevelsen uansett styrker, samtidig som innfatningene også fungerer som et smykke for flere. Det er ikke lengre kun et synshjelpemiddel – det er også mote.

 

 

 

Flere av de største motehusene lager nå solbriller og innfatninger som en del av sine kolleksjoner, men der Tom Ford skiller seg ut, foruten sitt egenartet design, er at Ford startet nettopp med brilledesign allerede i 2005. Hans kleskolleksjoner kom ikke før 2 år senere, som kan vitne om hvor essensielle innfatninger er i hans helhetlige og nyskapende design innen eyewear.

 

Tom Ford er det første luksusmerket som har lansert en ready-to-wear brillekolleksjon. Det vil si innfatninger som kan kjøpes slik de er. Takket være det innovative Blue Block-glasset i brillene, kan du kjøpe en ferdig Tom Ford-brille, uten styrke. Blue Block-glass inneholder overflatehandling som styrker glasset og gir beskyttelse for skadelig blått lys fra mobil, ipad og PC. Du unngår derfor svie og slitne øyne etter en lang dag bak skjermen – med stil! Det blir nesten ikke bedre enn det. 

 

 

Hans siste løsning innen eyewear er kjent fra flere andre brilleleverandører, nemlig clip-on solbriller. Nå kan du kjøpe flere av innfatningene hans med tilhørende solbriller med smart magnetløsning som enkelt gjør om innfatningen til en moterik solbrille. Da clip-on solbriller først ble kjent som en enkel løsning for de som ønsket solbriller og innfatning i ett, er Tom Fords design det beste av begge verdener. 

 

Besøk din nærmeste Krogh Optikk og spør oss om Tom Fords innfatninger og solbriller.