21. aug 2019

Norges nye motefestival!

Oslo Runway har slått seg sammen med Collective Oslo Fashion Art Festival og skapt Norges nye motefestival, Fushion. Og Krogh Optikk er tilstede! 

Programmet er sluppet og viser til en variasjon innen mote, kunst og kultur. Vi i Krogh Optikk er stolte samarbeidspartnere til årets motefestival og gleder oss til å delta under festivalen. -Motebransjen er stadig i utvikling og det er spennende at det nå også gjøres endringer på den tradisjonelle moteuken, sier Mona Langeland, markedskonsulent hos Krogh Optikk. Da det før kun har vært de heldige få som ble invitert til å ta del under moteukene, åpner Fushion nå for et større publikum. Dette synes vi er svært positivt!

Krogh Optikk har lenge jobbet sammen med norske designere som Michael Olestad, Tom Wood og Anne Karine Thorbjørnsen. I våre siste kampanjer for kontaktlinser, har Olestad og Thorbjørnsen designet masker og hatter som skal illustrere linsens komfort og letthet. Vi har også jobbet med noen av Norges mest up-and-coming modeller som Sunniva Våtevik og Preben Helleberg.

-Vi er stolte av å være en del av Fushion, og synes det er viktig å ta del i å fremme norsk mote, avslutter Langeland.

For å se mer av programmet under Fushion, klikk her.