FOREVER DEDICATED. Les mer om kundeservice

Hvordan får man noe til å vare for alltid? Med langsiktighet, tålmodighet, kjærlighet og dedikasjon. Vi har vært i den optiske bransjen siden 1877, og kommer alltid til å jobbe hardt for å bli bedre på kundeservice. Hvordan?

 

Andreas Jensen Krogh grunnla sin første instrumentmakervirksomhet i Kristiania i 1877, og siden den gang har vi satt kundeopplevelsen i sentrum. Han laget kikkert til Kong Oscar og kompass til Roald Amundsen, og fikk Æreslegionens Ridderkors for sitt bidrag til faget. Gjennom hardt, utholdende arbeid har vi stått gjennom alle endringer i tiden siden den gang. Fortsatt jobber vi like hardt for å bli bedre, også på kundeservice. Målet er å tilby et personlig brillekjøp.

 

Et personlig brillekjøp: et møte ansikt til ansikt.

Å kjøpe briller er veldig personlig. Øyne og syn er tett knyttet til helse, og briller er som et plagg du har godt synlig midt i ansiktet.

 

 

Du har visse forventninger til helsepersonell: imøtekommenhet, fagkompetanse, omsorg, og diskresjon. Dét speiler det vi forventer av oss selv hos Krogh Optikk. Kundene våre skal bli møtt personlig, med menneskelighet og personlig skreddersøm. Les mer om hva vi legger i «Et personlig brillekjøp» her.

 

Bestill synsundersøkelse her. 

 

Vi stiller spørsmål og blir kjent.

Like personlig som øyehelsen, er valget av riktig brille og glass til akkurat deg. Det krever positiv nysgjerrighet, at vi blir kjent, lytter og stiller interesserte spørsmål. Om hvem du er, hva du liker og hvilke signaler du vil sende. Brillens bruksområde, til hvilke situasjoner, kan også ha mye å si for hva vi anbefaler. Du skal få den brillen som egner seg best, og med de beste kvalitetsglassene for gode synsopplevelser.

 

 

Vi er ekstremt opptatt av ærlighet.

Hos Krogh Optikk skal du være sikker på å få gode og riktige råd. Derfor sier vi alltid hva vi virkelig mener, og sjenerer oss aldri for tydelige, direkte tilbakemeldinger.

 

 

Tillit og kunnskap er avgjørende. Derfor har vi drevet målrettet trening med kundeservice og kommunikasjon i flere tiår. Vi skal alltid bli bedre på å bli kjent med kunden, imøtekomme ønsker, se hva som er riktig for den enkelte, gi ærlige, direkte tilbakemeldinger, og en opplevelse som er profesjonell, men ikke for formell.

 

 

Vi utvikler oss alltid.

Utviklingen i hva som forventes av god, profesjonell kundebehandling utvikler seg i takt med andre kvalitetskrav i samfunnet. Som faghandel er vi opptatt av personlig veiledning, å kunne tilby den beste kvaliteten i produkter og tjenester og være åpne for endringer og stadig søke forbedring. Et linse- eller brillekjøp er viktig og personlig. Derfor skal vi bruke god tid på kundene våre, gi våre beste og ærlige råd, og alltid fortsette å jobbe dedikert for å bli bedre på kundeservice.

 

Bestill synsundersøkelse her.